Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Καλησπέρα και καλό Μήνα!

Μια γλυκιά καλησπέρα σε όλους καλή εβδομάδα να έχουμε και καλό Μήνα! :)
Έφτασε σιγά σιγά και η πολυπόθητη άνοιξη άντε να αρχίσει να φτιάχνει λιγάκι ο καιρός να φτιάχνει πιο εύκολα και η διάθεσή μας να ταξιδεύουμε κάπου μαγικά με μια ηλιαχτίδα και μόνο...

Είπα να βάλω κάτι λιγάκι άσχετο με τα προηγούμενα μπας και αλλάξει λιγάκι το κλίμα...μπας και.......κάτι που είναι λιγάκι δύσκολο...Δεν βρίσκω λόγια να πω η να περιγράψω όλο αυτό...

Έτσι να ένα ακόμα βιντεκουλίνι που έφτιαξα αφιερωμένο στο Μύγο μου όπως τον ονομάσαμε μαγικός και έχει πλακίτσα,μιας και σήμερα κλείνουμε  4μήνες!Χαχαχα!Αστείο ναι αλλά μου φαίνεται σαν χτες όλο αυτό..

 

Καλό απογευματάκι σε όλους!

10 σχόλια:

  1. Αν εξαιρέσεις μερικά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη(αν δεν πω την "κακία" μου θα σκάσω :-) ) δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο!

    Πρέπει να μάθω να ανεβάζω βίντεο στο Υ.Τ.Τόσος Π.Τ. υπάρχει να ανέβει και έχω το κανάλι μου να "κάάάάθεται"!

    !ΑΦΦΦΦΦ!! & !!Κ.Μ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Γιάννη μου...τα ορθογραφικά δεν τα κάνω επίτηδες καθώς και τα συντακτικά επίσης..Δεν είναι "κακία" απλά δυσκολεύομαι πολύ να γράψω σωστά όσο γράφω εδώ μέσο mozilla έχω λεξικό αλλιώς.....

    Δεν είναι δύσκολο να τα ανεβάσεις φτάνει να τα φτιάξεις πρώτα...το να ανεβάσεις είναι το εύκολο..

    ΑΦΦΦΦΦΦΦ και σε σένα.... Κ.Μ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για το Κ.Μ. η απάντηση βρίσκεται μπροστά σου!!!Θα σε παιδέψω λίγο ακόμα!Εχει χρησιμοποιηθεί πάντως και το νεραιδομπλογκ!
    Την ερμηνεία του Κ.Μ. την έχεις χρησιμοποιήσει και εσύ!
    !!ΑΦ!!

    Όσο για το Υ.Τ. που λέμε σε πρώτη φάση με ενδιαφέρει κάτι απλό.Μία φωτογραφία του Τερζή π.χ. και το τραγούδι να παίζει.Όυτε κίνηση ούτε κάτι περίπλοκο!Για να αρχ΄σω να μπαίνω στο κόλπο!Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kalimeres se olous me pola pola xamogelakia!
    Gianni mou gia to K.M. ato pou skeftika einai kali mera ala den kserw logo wras to apeklisa..loipon?

    y.g. ok eukolo ato otan tha epistrepsw tha sou pw pws na ta ftiakseis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν για το Κ.Μ. θα σε παιδέψω λίγο ακόμα!Γιατί απάντηση είναι φως φανάρι!

    Σε ευχαριστώ για το Υ.Τ.Το Σ/Κ θα πάω Χαλκίδα,γενέτειρά μου,οπότε αν δεν τα "πούμε" σήμερα από Δευτέρα!

    !!ΑΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To vrikaaa nomizw!! k.m.=kalo minaa e? to petixa?

    ok Gianni kala na peraseis+kalo taksidi na xeis se perimenoume pali!

    KALHMEPEΣ+AFFF!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά δεν πήγα Χαλκίδα!Ήρθα στους γονείς μου στη Ραφήνα.

    Ναι το πέτυχες καλό μου Αστεράκι!

    Περιμένω τις οδηγίες για το Υ.Τ.

    Καλό υπόλοιπο Σ.Κ. να έχεις

    Και να χαμογελάς.Κάνει τους άλλους να ανησυχούν!!!

    !!ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A den peirazei kala einai+sti Pafina exw er8ei arketes fores!

    e siga min mou ksefeuge!

    aurio to apogeumataki pou tha mai pc 8a sou steilw gia y.t.
    kalo ipolipo s/k +sena+na xamogelas!
    AFFF!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την επόμενη φορά που θα έρθεις να έχουμε συννενοηθεί από πριν.

    !!ΑΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι Γιάννη θα το κανονίσουμε με το καλό!

    ΑΦ και σε σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή