Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Στο Καροτάκι μου...καλά ταξίδια!

Η ζωή μας είναι γεμάτη ταξίδια...όλη η πορεία μας απ την στιγμή της γέννησης μας μέχρι την τελευταία μας στιγμή πάνω στην γη είναι μια ακολουθία..ένα μεγάλο ταξίδι...Άνθρωποι έρχονται...φεύγουν...απομακρύνονται για λίγο και ξαναεπιστρεφουν...και άντε πάλι απ την αρχή...Μερικές φορές δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά για κάποιον απλά να υπάρχεις και να τον περιμένεις να επιστρέψει με το καλό!
Καλά ταξίδια Καροτάκι μου..
και να προσέχεις....
Κάθε λιμάνι θα θυμάσαι πως σε φέρνει ένα βήμα και πάλι κοντά μας...
Και μην ξεχάσεις να χαμογελάς!

4 σχόλια:

  1. Όποιος σε γνωρίζει γίνεται λίίίγο καλύτερος άνθρωπος.

    Σε ευχαριστώ,και πάλι,για όλα

    Καλή σου νύχτα Αστεράκι μου!!!

    !!ΑΦ!! & !!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Γιάννη μου...σε ευχαριστώ πολύ..με κάνεις και κοκκινίζω..να σαι καλά!

    Καλή νύχτα και σε σένα και να χαμογελάς πολύ!
    ΑΦΦΦΦ και καλό μήνα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο το καροτοκαραβάκι σου και καλοτάξιδο...να προσέχει τα ξαφνικά μπουρίνια...καλά το έλεγα εγώ... το αστεράκι ενηλικιώθηκε και μεγαλούργησε!
    Μπράβο στο δημιούργημα videaki+ καροτάκι και όμορφα λόγια!
    ΑΦΦΦΦφφφφιλάκι σπέσιαλ!
    ΥΓ...Πώς πάει η εξεταστικήηηηηηηηηηηηηηηη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα!Ναι πλάκα έχει όντος...έχει μάθει στην αλμύρα της θάλασσας και αντέχει το καροτάκι μου..
    Ε είναι να μην κοκκινίζω τώρα έ? σιγά μην μεγαλουργία...το καραβάκι μου λιγάκι σταπατσαρισμένο βγήκε αλλά έβαλα φωτό και απ άλλα καραβάκια για να βγεί λιγάκι πιο νορμάλ το όλο θέμα χιχι!
    Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω...
    Μμμμμμμμμμμμμ σπέσιαλ ΑΦΦΦΦφφιλάκι? για μένα? Γιούπιιιιιιιιιι γιούπιιιιιιιιιιι! ναι ναι ναι!χιχιχι!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦ και αστερομάκια και παλαβοφιλάια και απ μένα χιχιχι!
    Υ.Γ. Η εξεταστική παίρνει τα ηνία την Δετέρα αλλά "μεις" θα της πούμε Καλησπέρα την πέφτη και ας ελπίσουμε να μην πέσουμε και μείς χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή